📍📍سلام خانوما کسی ازاین داروها تجربه ای داره

تصویر
۴ پاسخ

من جز ضرر هیچی ازش نشنیدم

عزیزم بقیه رو نمیدونم ولی سیپروهپتادین نده من یه مدت میدادم بچه رو بی قرار بد خلق میکنه

راسیپ برای اشتها میدن و خواب اوره

من از راسیپ به پسر بزرگم دادم خیلی خوب بود
ولی من صبح میدادم تا شب غذا شو خوب میخورد

سوال های مرتبط

مامان گیسو ایسو صدرا مامان گیسو ایسو صدرا هفته بیست‌وهفتم بارداری