میخوام پستونک از پسرم بگیرم ۲۲ماه هس

۵ پاسخ

دختر من ارتودنسی میخورد ، براش سر بادومی گرفتم بدش اومد دیگه نخورد

من قیچیش کردم وگفتم هاپو خورده...خودشم هروقت برمیداشتش میگفت هاپوخورده...چن روز وشب اذیت کرد ولی کم کم ازسرش افتاد

من دو سه ماه پیش گرفته بودم یهو از جلوش قایم کردم اصلا هم بهونه نگرفت اما الان یه هفته ای میشه دوباره گرفته 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من تموم پستونک هاشو قیچی زدم هی میخورد میدید نمیشه جیغ میکشید یشب تا صبح گریه کرد تموم شد

چجوری بگیرم دیگ خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۸ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۲ سالگی