منم دیابت بارداری دارم میرفت ۱۹۳ یا ۱۹۷ یا ۱۹۰ دکترم یعنی دعوام میکرد.
الان هم رعایت میکنم هم غذا میخورم پیاده روی میکنم .
رعایت کن تا دوسه روز یرینی جات نخور،ماکارانی سیب زمینی هم نخور..
ن من صبح ۱۱۹ رود الان بعد انپول ریه شده
سلام گلم منم قندم زیاده گفتن ۳۷هفته سزارین میشی
بله زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.