۵ پاسخ

منم دیابت بارداری دارم میرفت ۱۹۳ یا ۱۹۷ یا ۱۹۰ دکترم یعنی دعوام میکرد.

الان هم رعایت میکنم هم غذا میخورم پیاده روی میکنم .

رعایت کن تا دوسه روز یرینی جات نخور،ماکارانی سیب زمینی هم نخور..

ن من صبح ۱۱۹ رود الان بعد انپول ریه شده

سلام گلم منم قندم زیاده گفتن ۳۷هفته سزارین میشی

بله زیاده

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی