سلام دوستان اصولا سزارین چند هفتگیه

۵ پاسخ

ب من گفت ۳۷چون احتمال زایمان زودرس دارم تا۳۷دووم بیاره عالیه

۳۸ هفته و چند روز

معمولا میگن ۳۸ هفته و چندروز یا بچه ریزباشه تا ۳۹ نگهدارن بعد سزارین کنن

خدا کنه ۳۸ب بعد باشه من یکی واقعن خسته شدم 🥺🫂

از ۳۸به بعد سزارین میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاراخانم مامان دلاراخانم ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۲ ماهگی
مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا روزهای ابتدایی تولد