مامان هایی ک دوقلو باردارین شماهم کمردرد دارین؟؟؟

۶ پاسخ

من خیلی زود کمرم خسته میشه ودرد میگیره🥺

استراحت مطلقم ولی هر از گاهی میگیره

منم دو قلو دارم ولی حس اون درد های ک مثل درد پریود می‌گرفت کمتر شده برام خطر ناک نیس یکشنبه باید برم سونو آنتی ولی آنقدر استرس دارم که نمیدونم اصلا

بله عزیزم شدید داشتم

اوایل اره الان پاهام خیلی درد می‌کنه ،
رحم شما هم سنگینی میکنه یجوریه؟ من درد ندارم ولی یه حالت گرفتگی انگار کلافه میشم راحت نیستم نگرانم

شدید😩

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری