سلام دوستان کسی با وجود تنبلی تخمدان باردار شده؟

۷ پاسخ

من بعداز۵ماه که زیرنظردکتربودم وقرص خوردم آمپول زدم دکترنا امیدم کردصبق سونوکه انجام می‌دادم هیچ تغییری نمی‌کرد تبلی تخمدانم.دکترم نامه دادگفت بایدبری ای وی اف وکشت.ولی ماه اول پریودشدم ماه دوم پریودنشدم الان ۶هفته و۴روزمه ازمایشم مثبت شد

بله عزیزم من تنبلی شدید دارم ۷سال دوا دکترخدابهم یه دخترداد🥹الانم درتلاش دومی ام

من عزیزم با پریودهای خیلی خیلی نامنظم
با اولین اقدام شدم
مثل معجزه بود برام یچیز غیر ممکن
ناامید نشید ب امید خدا زود زود جواب می‌گیرید

توکل به خدا. إلهی گاهی نگاهی

سلام عزیزم من تنبلی تخمدان داشتم نگران نباش عزیزم این چیزا اونقدر تعیین کننده نیست با ارامش پیش برو به موقع اتفاق میوفته به امید خدا

من تنبلی تخمدان دارم وبیست ماهه ازدواج کردم وهنوز باردارنشدم

چند ماه اقدام کردید؟

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان 🙇‍♂️🙇‍♀️ مامان 🙇‍♂️🙇‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری