۸ پاسخ

زیرسرش روبلندبذار.خودشم بیشترپهلوبذارتابالا آورد خدلی نکرده خفه اش نکنه.بخصوص وقتی کنارش نیستی

عزیزم دخترات ریفلاکس داره فکر کنم
قطره اینا زیاد جواب نمیده بهتر رو سطح شیب دار بخوابونیش که شیر برنگرده تو گلوش
من دختر بزرگم ریفلاکس داشت ما رو سطح شیب دار میخوابوندیمش میخوابید وگرنه شیر بالا میاورد و تمام دهن و دماغ اش میشد شیر

بالش بذار زیر سرش
بالش فرم دهی
نباید زیاد ارتفاع داشته باشه

ب پهلو بزارش

از دماغ بالا میاره رفلاکسه

رفلاکس داره بالشت بزار زیر سرش

به پهلو بزار بخابه شبا

رفلاکسسس

سوال های مرتبط