۲ پاسخ

دارو نمیدن دکتر پسر من نداد فقط پدی لاکت داد و داروی کولیک ۱۰ دقیقه کمه ۲۰ دقیقه نگهش دار عمود حتما هم شیب دار بخوابونش تشک انتی رفلاکس بگیر اگه میتونی

بیشتر بچه ها همینجورین عزیزم والا من ک موقع دخترم دوبار بردم دکتر شربت های مختلف اما فایده نداشت و گفتن تا دوسه ماهگی همینجوره

سوال های مرتبط