دارو نمیدن دکتر پسر من نداد فقط پدی لاکت داد و داروی کولیک ۱۰ دقیقه کمه ۲۰ دقیقه نگهش دار عمود حتما هم شیب دار بخوابونش تشک انتی رفلاکس بگیر اگه میتونی
بیشتر بچه ها همینجورین عزیزم والا من ک موقع دخترم دوبار بردم دکتر شربت های مختلف اما فایده نداشت و گفتن تا دوسه ماهگی همینجوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.