۵ پاسخ

من هنوز دارم ولی کم

من ۱۰. روز

عزیزم.من فقط دو روز داشتم.چون‌دکتر بهم مفتانیک اسید داد.کفت لازم نیست خونریزی داشته باسی.عر ۶ساعت ۳تا اصلا نداشتم

من تا یه ماه داشتم، کم بود برای من پد روزانه میذاشتم

من تا ۷ روز داشتم اونم کم

سوال های مرتبط