مامانای سزارینی شما چند روز بعد عمل خونریزی داشتین و کی پریود شدین ؟

۶ پاسخ

منم همچنان درگیرم باهاش مثه روز چهارم پریودیع

من همچنان پریودم 🥲😫

تا ۶۰ روز خونریزی و لکه بینی داشتم.هنوزم پریود نشدم

من شدت خونریزیش مثل پریودی بود تقریبا
یعنی چهار روز خونریزی زیاد بعدش کم شد مث لکه بینی گه‌گداری کمی بیشتر اما خب از ۳۰ روز به بعد دو روز هیچی نبود باز لکه میدیدم
تا ۴۸ روز که کلا پاک شدم🥲
و تا ۹ ماهگی‌پسرمم ‌پریود نشدم
خیلی خوب بود
خداکنه این یکی هم چندماهی راحت باشم پریود نشم

من خواهرم تا وقتی شیر میداد پریود نشد ۲سال

کلا ۱۵روز


۵روز پاک بودم دوباره پریود شدم به مدت ۷روز

دیگه تموم شد تا یکسال بعد پریود نشدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی