سلام خانوما شما تویه چند هفته ساک بستین ؟؟

۱۰ پاسخ

درخواست ددی گلم

من هنوز نبستم ایشالا این روزا جمع میکنم 🤣

هنوز هیچ نخریدیم😂😂

من انشالله هفته آینده میبندم

من میخوام ببندم به امید خدا

من هنوزم جمع نکردم . وسیله هاش گرفتم ولی ساک نبستم هنوز . جون ندارم

۳۴ هفته

من دوس دارم همین الان ببندم ولی هیچی نخریدم😂😂😂😂

۳۱ هفته

۳۸😂😂

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی