بله خیلیییی
هم من هم اطرافیانم خیلی باهاش حرف میزنیم
من خیلی با دخترم حرف میزنم ولی هنوزم ک هنوزه زیا د حرف نمیزنه
من زیاد صحبت میکنم ولی پسرم نه
خیلی حرف میزنم ولی مفهومو میفهمه نه حرفمو
مثلا میگم بیا میفهمه که باید بیاد
میگم نه دست نزن مثلا دست نمیزنه
یا بغل بخاد وایمیسه دنبالم راه می افته دستاشو وا میکنه
یا مثلا بخاد ببریمش بیرون خودش میره سمت درب خونه و حرص میخوره هی میزنه از در تا مثلا ببریمش بیرون
نه.
چندتا کلمه میگه ولی منظورمو میفهمه وقتی نمیتونه کلمه بگه اشاره میکنه به اون چیزی که راجبش حرف میزنم
من خیلی حرف میزنم کلا تو خونه
از صبح تا شب فک میزنم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.