عزیزم اگه ترشح و بوی بدی نداره نگران نباش طبیعیه اصلا چیزی بهش نزن فقط با آب ولرم بشور و خشک کن
سلام گلم ببرش دکتر
پسر منم از اینا داشت رو التش وقتی یکی دوماهش بود خودشون خوب شدن بشورش بعد از هربار تعویض و خشک نگه دار پوست التش هم بده عقب و زیرشو تمیز کن تا وقتی که ختنش کنی یکم جون گرفت ختنش کن
هرچی که هست اولین خدمتی که میتونی بهش بکنی اینه که ببری ختنه کنی،تا پوست اضافی روش رو بردارن
پسر منم همون روز که میخواستم ختنه اش کنم سه تا روش زده بود دلیلشو فهمیدی به منم بگو
توی نت هم سرچ کنی متوجه میشی بین نوزادان پسر این موارد طبیعیه، فقط اگه دیدی ترشح داره یا قرمز شد و خدای نکرده بچه بی قراری کرد ببر دکتر
الهییی
😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.