مامانا پسرم تب داره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

گلم دماسنج دیجیتالی باید نیم درجه بیشتر در نظر بگیری یعنی الان۳۸.۲هست و تب داره بچه

۳۸ بشه تب داره

من هم گفتم ۳۷ تبه بردم دکتر گفت تب نیست

عزیزم ۲صدم درجه بالاتر از حدطبیعیه بدنه

داره شروع میشه...والا انگار پسرا تنشون داغه کلا پسر منم عادیه ولی یکم تب سنج بالا نشون میده مخصوصا زمانی که پتو دورش هس

۳۸ به بالا تبه ولی لباساشو کم کن تا یکم دمای بدنش پایین بیاد

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۸ ماهگی