گلم دماسنج دیجیتالی باید نیم درجه بیشتر در نظر بگیری یعنی الان۳۸.۲هست و تب داره بچه
۳۸ بشه تب داره
من هم گفتم ۳۷ تبه بردم دکتر گفت تب نیست
عزیزم ۲صدم درجه بالاتر از حدطبیعیه بدنه
داره شروع میشه...والا انگار پسرا تنشون داغه کلا پسر منم عادیه ولی یکم تب سنج بالا نشون میده مخصوصا زمانی که پتو دورش هس
۳۸ به بالا تبه ولی لباساشو کم کن تا یکم دمای بدنش پایین بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.