36/7هستش تب پسرم یعنی تب داره؟

۵ پاسخ

شروع تب هست

نه تب نیس اگه واکسنزدی هواست باشه ولی

نه تا ۳۷ درجه طبیعیه

نه تب نیست ۳۸ تبه

نه عزیزم تب نداره تو گوگل سرچ کنه محدوده نرمال بهت میگه چند

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۵ ماهگی
مامان هیرادجون مامان هیرادجون ۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان حورا مامان حورا ۶ ماهگی