تب پسرم گرفتم۳۷.۳تب داره یعنی؟؟

۶ پاسخ

نه تب نیست تا ۳۷ و نیم اکیه ولی چک کن مرتب

نه عزیز بالای ۳۸تب حساب میشه

نه نداره عزیزم

نه تب نیس

بالای ۳۷.۵ تب هست

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۸ ماهگی
مامان هیرادجون مامان هیرادجون ۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی