خانما 36 تب حساب میشه یانه

۵ پاسخ

الان دادمش

ن ۳۷ /۶ درجه ب بالا

نه تا ۳۸ طبیعیه فقط کنترلش کن که بالا تره با گلاب کف پاهاش بزن و پیشونیش

نه ‌ ‌

نه.

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان علی مامان علی ۸ ماهگی
مامان حورا مامان حورا ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی