خانما ۳۷ درجه تب حساب میشه؟

۳ پاسخ

ن

نه ۳۷و نیم به بالا

نه عزیزم تب نیست
دمای طبیعی بدن ۳۶/۵ تا ۳۷/۵
بالای ۳۸ میشه تب

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان یه دونه 👦 مامان یه دونه 👦 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی