خانوما درجه ۳۶/۸ تب حساب میشه

۶ پاسخ

نه پسر من همش همین دماست

نه دمای بدنه عزیزم

نه ۳۷٫۵ به بالا تبه

نه از ۳۷.۴ تب شروع میشه

نه تب نیست

خیر
۳۷/۵ به بالا تبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی