درجه ۳۶.۵ تب حساب میشه‌؟

تصویر
۸ پاسخ

نه دمای بدنشه

ن از ۳۷ب بالاتب حساب میشه

نه تا ۳۷ نرماله

خوبه تب نداره پیشونیش سرد باشه اوکی

کلاً باید به درجه‌ای که برای زیر بغل هست نیم درجه اضافه کرد الان درجه ۳۷ خوبه و از سی و هفت و نیم تب شروع میشه

نه تب نیست ولی لباسش رو کم کن

نه بعد ۳۸ تبه

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی
مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی