این درجه تب حساب میشه چقدر باید اضافه کنم؟

تصویر
۸ پاسخ

ن خوبه

نه نرماله خداروشکر

این تب سنجا رو تب صداش فرق میکنه ، معمولا بالای ۳۷ونیم تب‌محسوب میشه تا ۳۸ونیم قابل کنترل با قطره و پا شویی بیشتر شد اورژانسیه

نه از 37ونیم تب شروع میشه. یبار ک من به دکتر گفتم چنتا اضافه کنیم کفت به هر عدد 5تا اضافه کن. یعنی الان ک مال شما 36.4پنج تا اضافه بشه میشه 36.9

تب دکتر ب من گفت 39 ب بالا حالا تو بگو 38 این خوبه ک

نه
ولی اگه شد ۳۷ نزدیک تبه
و اگه شد 37/5 به بالا تبه

ن عزیزم دیگه تب نداره ک خوبه

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی