از چند درجه تب حساب میشه؟.

تصویر
۶ پاسخ

۳۸ب بالا

۳۸ درجه

دستمال با اب ولرم نم کن
بکش رو دست و پاهاش
زیاد سرد نکنی و تن تن نکشی سرما بخوره

عزیزم بااین دماسنج از ۳۷.۵تبه

۳۷/۵ب بالا شروع تب

37 ب بعد دیگ نزار بالاتر بره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی