خانما چند درجه تب حساب میش؟

۳ پاسخ

۳۷.۵ به بالا

37ونیم به بالا تب میشه تب خطرناک میشه بالای38ونیم

سی و هفت و نیم به بعد

سوال های مرتبط

مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی