چند درجه تب حساب میشه؟

۲ پاسخ

37 و نیم رو ب بالا

۳۷.۵به بالا

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی