سلام مامانا
از چن درجه تب حساب میشه

۳ پاسخ

یعنی ۳۷ بشن تب نیس

دوقلودارم پسرم سرماخورده
دخترم دو روزع بدون هیچ علائمی تب داره تا ۳۷ و نیم میرسه
هر ۶ ساعتم قطرع میدم ولی خیلی پایین نمیاد نهایت بشه ۳۶

۳۷/۴

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۱ ماهگی