خانما از چند درجه دما...تب حساب میشه؟

۱ پاسخ

۳۷ و نیم شروع تب هستش

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان آدینا🎀💕🐣 مامان آدینا🎀💕🐣 ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی