خانوما این دما تب حساب میشه ؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام نه من شنیدم تا ۳۷/۷خوبه به بعد بالاهست یعنی به ۳۸برسه به بالا تب داره

نه عزیزم

نیم درجه باید به دماسنج زیر بغلی اضافه‌کنی.
ولی الان تب نداره اگه داشته باشه خوده دستگاه بوق میزنه

نه ولی نزدیکه

باید یک درجه اضاف کنی میشه ۳۸/۴ پس تبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی