این تب حساب میشه

تصویر
۸ پاسخ

تب اما کم

تب خفیف لب مرزه مراقب باش بالا نره استا بده

سلام بله

نیم درجه هم اضافه کنی بله تبه

شروع تبه‌. واکسن زده یا مریض شده؟؟؟

نه ۳۷/۵ب بعد تب

بله متاسفانه

بله.

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان آدینا🎀💕🐣 مامان آدینا🎀💕🐣 ۱۱ ماهگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی