تب حساب میشه عدد۴۰؟



وزن تب شیردهی خ

۱۵ پاسخ

سریع لختش کن پیشونیشو دست وصورتشو بشور سررریع
پیازحلقه کن بزار زیرپاش جوراب پاش کن
پاراکیدبده
زود

بلههههه

۴۰ خطرناکه اصلا ببر دکتر

پاشویه با آب ولرم بده سریع قطره استامینوفنم بده

اره گلم

زود ببرش دکتر

حتما برو دکتر

صددرصد🫠🫠🫠

خطرناکه خیلی بشه ۴۱ دیگه اتفاقای بدی میوفته خدایی نکرده

خیلیه سریع شیاف استامینوفن بردار براش

40؟؟؟؟؟؟

بله باید حتما ببری دکتر

بله بالای 38 تب هست 40 که خیلی زیاده

بلهههه

اررههههههه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی