تب چ عددی میشه
این الان تب حساب میشه؟ ۳۷.5

۳ پاسخ

۳۷,۵ به بالا تب هست
استامینوفن پاراکید بده هر چهار ساعت
ممکنه از دندونش باشه

بله ولی کمه شربت بده که بالانره

از ۳۷.۵ ب بالا شروع تب میشه باید مراقبتارو شرو کنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان آدینا🎀💕🐣 مامان آدینا🎀💕🐣 ۱۱ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی