خانوما این تب حساب میشه؟

تصویر
۸ پاسخ

نهههه

تب از 37/5هست عزیزم نگران نباش، کلا سر نی نی ها داغه

اگه از زیر بغل بچه گرفتین باید به علاوه ۰.۶ کنید که میشه ۳۷.۳ که تب حساب نمیشه که ولی اگه تو دهان بچه گذاشتید لازم نیست چیزی بهش اضافه کنید

نه عزیزم
۳۷.۲ به بالا تبه

نه بعد 37.5 تبه

ن عزیز

ن ۳۸ ب بالا تبه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی