مامانا این هنوز تب حساب میشه

تصویر
۳ پاسخ

نه ولی داروشچ بده بهش ک دما بدنش بیاد پایین نرمال بشه و قط بش

اگه زیر بغل بوده الان ۳۶.۹ و شروع تبه

نه عزیزم دارو چی میدی سرما داره؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۱۶ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی