الان این تب حساب میشه؟

تصویر
۶ پاسخ

نه طبیعیه بچه من همیشه همینه

ن از ۳۷.۵ب بالا

نه گلم

ن گلم

نه.۳۷ونیم به بالا تبه

نه بالای ۳۷.۵

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی