این تب حساب میشه؟؟؟ پاشویه کنم

تصویر
۵ پاسخ

استا بده با آب ولرم نمک یا گلاب پاشویه کن آب روی اتیش

آره تب هس مراقب باش

۵ دقیقه بعد پایین نیومد استامینوفن بده

اره شروع تبه مواظب باش بیشتر نشه استا بده

آره تبه
زیر بغلشه؟
پاشویه کن سریع

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی