این تب حساب میشه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

نه عزیزم

از زیر بغل ک میگیری باید نیم درجه بهش اضافه کنی
میشه ۳۶.۸ ک تب حساب نمیشه

نه عزیزم دکتر بهم گفت ۳۷.۳ به بالا تب محسوب میشه و باید جدی گرفت

نه بالا ۳۷وتبه

نه عزیزم شد ۳۷جدی بگیر

سوال های مرتبط

مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی