دمای ۳۷.۵ تب حساب میشه؟

۵ پاسخ

از دمای ۳۷ و نیم به بعد تبه زیر ۳۷.۵ تب نیست

درخواست میدی عزیزم

داره تب میکنه
پاشویه کن لباساشم کم کن پاراکیدم بده

تب خفیف باید جلوگیری بشه

اغازشه

سوال های مرتبط