۳۷.۸ تب حساب میشه؟ توی دهان
زیر بغل ۳۷.۵

۳ پاسخ

شروع تب استابده

بله تب دارع

بله شروع تب هست

سوال های مرتبط

مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان ♡♧ملکا♧♡ مامان ♡♧ملکا♧♡ ۱ سالگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی