۳۷.۵ تب بالاست ؟؟؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم

اره تبه

نه لب مرزه

شروع تبه بهتره استا بدی بالا نره
اگه ۴ ساعت شده بده نشده پیاز بذار کف پاش

نه شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی