۵ پاسخ

چرا مگه سرساعت نمیدی قطره رو

خیلی کلافه اس همش نق میزنه با پاراکید هم نهایت نیم ساعت میخوابه

همینجوریه
سعی کن سر ساعت قطره بدی
دختر منم دقیقا ۲ روز تب کرد

پیاز برار داخل جورابش

یه پدتب بر میزاشتی رو پیشونیش

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی