۳ پاسخ

منم واکسن ۴ ماهگی زدم پیشونی ۳۶/۲
زیر بغل ۳۷

فقط پیشونی ملاک

طبیعیه ۳۷.۵ ب بالا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط