۴ پاسخ

استامینفون رو قبل از شیر بده دیگه بالا نمیاره کمی تلخه بخاطر همین دختر منم عوق میزد بالا میاورد ولی قبل از شیر میدادم بالا نمیاورد...بریز ته گلوش ...برا واکسن میگن تب تا ۴۸ ساعته...خدا بهت صبر بده فدات شم خیلی سخته والا

اگه معده اش تحمل نمی کنه به جاش شیاف استامینوفن بذار
با دکتر مشورت کن دوزش رو بپرس

من‌ک دوماهگی رو پری روز زدم اصلا تب نکرد فقط هم استامینوفن دادم جاشم زیاد گرم نکردم همون دیروز خوب شد

اوف منم به درد تو دچارم
کی تموم میشه تب؟منم دیروز زدم ینی دیگه واقعا کم اوردم🫠بچم داره آب میشه

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۷ ماهگی