۲ برابر وزن تعداد قطره میشه اما قطره چکون بر اساس سی سی
مثلا اگر ۶ کیلو وزنشه باید تا خط ۶ قطره چکان بهش بدی حواست باشه ذیگه این اشتباه نکنی مصرف زیادش اصلا خوب نیست
پاراکید ۲ برابر وزن نیست هم وزن خودش باید بدی
پاراکید زیاد دادی غلیظه باید هم وزنش بدی ن دو برابر چون غلیظم هست باعث استفراغ میشع
من لباس آستین کوتاه تنش کردم پنجره هم به کم باز گذاشتم دست و سرش هم دستمال خیس گذاشتم نه اینکه بمونه سری برداشتم خوب شد
سلام خسته نباشی پسر منم همین بود دو ماهگی راحت بود ولی دی ور واکسن زدم هم تب کرد هم با اینکه رفلاکس ندارن دقیقا نصفه شب جهشی بالا آورد
دیگه قطره نده عزیزم
قطره پاراکید تا۲۴ساعت بعداز واکسن باید بدی بعید میدونم دیگه تب کنه
اگه احیانا تب کرد همون پاشورکن پیاز بزار لباس کم تنش کن ودمای منزلت پایین باشه
پاراکید معده بچتو اذیت کرده هم باعث شده اسهال بشه هم بالا بیاره نده دیگه
منم پسرم دیروز واکسنشو زدم خداروشکر هیچ چیزی بد نداشت فقط کم شیرخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.