سلام مامانا اگه میشه راهنمایی کنید دیروز واکسن ۴ماهگی متین زدیم هر۴ساعت پاراکید دوبرابروزنش میدادم دیروز خیلی خوب بود اصلا اذیت نمیکرد ۱۲ ظهر ۴عصر ۸شب راحت قطره رو خورد اما ۱۲شب قطره رو که دادم حالش بدمیشد باهمه شیری که خورده بود بالااورد بعد نیم ساعت یکساعت یه نصفه قطره چون پارکیددادم به زور خورد خوب بود تب نداشت دیشب ساعت ۳ونیم حدودا ۱۰دقه شیر خورد شکمش کارکرد اسهال شده بود عوضش کردم اومدم بهش قطره پاراکید بدم استفراغ جهشی کرد همه شیرش رو بالااورد تبش ۳۷/۷بود اصلا قطره نمیخوره دیگه دیشب پاشویه میکردم پیاز کف پا گذاشتم تبش اومدپایین امروزم ۸صبح همینطور تا قطره پاراکید بهش میدم حالت تهوع میگیره هرچی تومعدش هس بالا میاره چیکارکنم واکسن دوماهگی خیلی راحت بود تبم نکرد این دفعه بچم خیلی بی حال شده چیکارکنم تبش بالا نره ببخشید طولانی نوشتم گفتم کامل توضیح بدم از دیشب تاالان اصلا نتونستم بخوابم

۷ پاسخ

۲ برابر وزن تعداد قطره میشه اما قطره چکون بر اساس سی سی

مثلا اگر ۶ کیلو وزنشه باید تا خط ۶ قطره چکان بهش بدی حواست باشه ذیگه این اشتباه نکنی مصرف زیادش اصلا خوب نیست

پاراکید ۲ برابر وزن نیست هم وزن خودش باید بدی

پاراکید زیاد دادی غلیظه باید هم وزنش بدی ن دو برابر چون غلیظم هست باعث استفراغ میشع

من لباس آستین کوتاه تنش کردم پنجره هم به کم باز گذاشتم دست و سرش هم دستمال خیس گذاشتم نه اینکه بمونه سری برداشتم خوب شد

سلام خسته نباشی پسر منم همین بود دو ماهگی راحت بود ولی دی ور واکسن زدم هم تب کرد هم با اینکه رفلاکس ندارن دقیقا نصفه شب جهشی بالا آورد

دیگه قطره نده عزیزم
قطره پاراکید تا۲۴ساعت بعداز واکسن باید بدی بعید میدونم دیگه تب کنه
اگه احیانا تب کرد همون پاشورکن پیاز بزار لباس کم تنش کن ودمای منزلت پایین باشه
پاراکید معده بچتو اذیت کرده هم باعث شده اسهال بشه هم بالا بیاره نده دیگه
منم پسرم دیروز واکسنشو زدم خداروشکر هیچ چیزی بد نداشت فقط کم شیرخورد

سوال های مرتبط