خانوما ۳۷.۳ زیر بغل تب حساب میشه؟؟

۴ پاسخ

ن ولی لب مرزه

لباس یه دونه بپوشون پتو ننداز یه چیز خنک بنداز تبش بالانره

نه از ۳۷,۵ تب حساب میشه

نه ولی یکم بالاس خنک کن هواشو

سوال های مرتبط

مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی
مامان نیان 🩷 مامان نیان 🩷 ۴ ماهگی