دمای ۳۷.۱ برای زیربغل تب حساب میشه؟؟

۵ پاسخ

ن بالا نیس

ن طبیعیه ۳۸تب

نه ۳۷ و نیم ب بالا تبه

لب مرزه

بالای ۳۷.۷

سوال های مرتبط

مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی