۵ پاسخ

خیر 38تب محسوب میشه

نه...

نه ۳۸ تب محسوب میشه الان خوبه

نه بالای ۳۷/۵تبه

نه طبیعیِ
۳۷/۵ شروع تب هست و باید دارو مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی