۵ پاسخ

ن نرماله

نه نرماله

خونه‌گرمه یه لباس استین بلند تنش کنه خونه۲۵درجه باشه

نه از ۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه

نه تب نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان گندم مامان مامان گندم ۱۲ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۱۲ ماهگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی