سلام این درجه تب حساب میشه؟

تصویر
۳ پاسخ

اگه تو دهن باشه اضافه نمیشه ولی زیر بغل دمای نیم درجه کمتره

بله چون که نیم درجه هم باید بهش اضافه کرد

آره گلم شروع تبه .
بهش استامینوفن بده.

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۶ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی