سلام دوستان، ۳۷ درجه تب حساب میشه؟؟

۴ پاسخ

نه قشنگم، ۳۷و نیم اینا به بعد تب حساب میشه

۳۷‌و نیم به بعد تبه

نه بالای ۳۷.۵ تبه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان یه دونه 👦 مامان یه دونه 👦 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی