۵ پاسخ

امروز دکتر پسرم میگفت 38به بالا تبه

من ۳۷.۲رو تب میگم چون واقعا داغ میشن
امشب هوشیار بخوابی
هر یک ساعت چکش کن
اگر تبش رفت بالا روی شرم گاهش دستمال مرطوب بزار

اکر از پیشونی گرفتی ۳۷/۵ ب بالا تبه ، نیاز هم نیست اضافه کنی

من بچم تا ۳۷.۸ هم می‌رفت بدون اینکه نیم درجه اضافه کنم برا چی نیم درجه اضافه مبکنی؟ تب سنج دیجیتال دیگه درسته

۳۸ به بالا تب محسوب میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی