امروز دکتر پسرم میگفت 38به بالا تبه
من ۳۷.۲رو تب میگم چون واقعا داغ میشن
امشب هوشیار بخوابی
هر یک ساعت چکش کن
اگر تبش رفت بالا روی شرم گاهش دستمال مرطوب بزار
اکر از پیشونی گرفتی ۳۷/۵ ب بالا تبه ، نیاز هم نیست اضافه کنی
من بچم تا ۳۷.۸ هم میرفت بدون اینکه نیم درجه اضافه کنم برا چی نیم درجه اضافه مبکنی؟ تب سنج دیجیتال دیگه درسته
۳۸ به بالا تب محسوب میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.