مامانا ۳۷ درجه واسه بچه سه ماهه تب حساب میشه؟

۵ پاسخ

نه عزیزم ۳۷.۵ به بالا تبه

از ۳۷.۵ تب شرووع میشه

نیم باید بهش اضافه کنی میشه شروع تب

شروع تبه

ن عزیزم ۳۸ تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان محمدپارسا مامان محمدپارسا ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی